Pro TV, Antena 1 și Kanal D au fost cele mai vizionate posturi de televiziune în luna februarie, în mediul urban, atât după media pe zi, cât și seara, în intervalul de maximă audiență.
În februarie se remarcă scăderea canalelor de știri: niciunul dintre posturile de news nu are mai mulți telespectatori față de prima lună din an.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele lunii februarie, în comparație cu prima lună din an.
După media în PRIME – TIME (intervalul de maximă audiență, orele 19.00-23.00):
Posturile de știri în Prime – Time:
După MEDIA PE ZI:
După media pe zi, scad și celelalte canale de știri:
Postul public TVR 1 a fost depășit de Național TV.
Audiența posturilor TV, în lunile ianuarie și februarie în mediul urban, după Media în PRIME –TIME (intervalul de maximă audiență, orele 19.00-23.00)
Audiența posturilor TV, în lunile ianuarie și februarie în mediul urban, după MEDIA PE ZI:
Pro TV, Antena 1 și Kanal D au fost cele mai vizionate posturi de televiziune în luna februarie, în mediul urban, atât după media pe zi, cât și seara, în intervalul de maximă audiență.
În februarie se remarcă scăderea canalelor de știri: niciunul dintre posturile de news nu are mai mulți telespectatori față de prima lună din an.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele lunii februarie, în comparație cu prima lună din an.
După media în PRIME – TIME (intervalul de maximă audiență, orele 19.00-23.00):
Posturile de știri în Prime – Time:
După MEDIA PE ZI:
După media pe zi, scad și celelalte canale de știri:
Postul public TVR 1 a fost depășit de Național TV.
Audiența posturilor TV, în lunile ianuarie și februarie în mediul urban, după Media în PRIME –TIME (intervalul de maximă audiență, orele 19.00-23.00)
Audiența posturilor TV, în lunile ianuarie și februarie în mediul urban, d