1-8 martie reprezintă şi pentru retailerii de accesorii şi bijuterii una dintre cele mai bune perioade din an. „Perioada 1-8 Martie reprezintă pentru reţeaua de magazine Meli Melo - Paris cea mai importantă din an din punct de vedere al traficului de clienţi şi implicit al încasărilor înregistrate”, a declarat pentru Curierul Naţional Oana Lazăr, Marketing Manager al Meli Melo, explicând că de Mărţişor estimează vânzări cu trend ascendent în toată reţeau care cuprinde 40 de magazine, precum şi online.
„Faţă de o perioadă obişnuită din an, vânzările companiei în perioada Mărţişorului cresc cu peste 50%. Această creştere se datorează traficului de clienţi atât în centrele comerciale cât şi cel stradal. Este o dovadă că românii preţuiesc tradiţia Marţişorului”, ne-a mai spus Oana Lazăr.
Potrivit ei, bugetul mediu alocat de clienţi înregistrează o uşoară creştere în această perioadă, dar nu cu mult faţă de o perioadă obişnuită din an. “Un coş mediu se situează la aproximativ 50-60 lei/client”, a mai afirmat Marketing Manager-ul Meli Melo.
În plus, magazinele companiei sunt vizitate de mult mai mulţi bărbaţi decât în restul anului. „Faţă de o perioadă obişnuită din an, cu 85% femei, de Mărţişor proporţiile se schimbă, ne vizitează magazinele un procent crescut de clienţi bărbaţi în căutare de cadouri”, a continuat Oana Lazăr.
Printre cele mai căutate accesorii se numpră broşele.
Citiţi şi 1-8 Martie ca business. Cu o floare se face primăvară în multe afaceri
1-8 martie reprezintă şi pentru retailerii de accesorii şi bijuterii una dintre cele mai bune perioade din an. „Perioada 1-8 Martie reprezintă pentru reţeaua de magazine Meli Melo - Paris cea mai importantă din an din punct de vedere al traficului de clienţi şi implicit al încasărilor înregistrate”, a declarat pentru Curierul Naţional Oana Lazăr, Marketing Manager