Preşedintele Noii Republici, Mihail Neamţu, fost candidat al Alianţei România Dreaptă, pe un colegiu deputaţial la alegerile parlamentare din decembrie anul trecut, a dat de gol o parte a mecanismului folosit de PD-L în campania electorală.
Neamţu a organizat, ieri, o conferinţă de presă la sediul Noii Republici, nu la sediul PD-L – aşa cum făcea până nu demult, şi şi-a arătat nemulţumirea faţă de anumite aspecte din campania electorală. Pe de o parte Mihai Neamţu s-a arătat nemulţumit de Mihai Răzvan Ungureanu despre care spune că se aştepta să fie un pic mai cavaler, dar şi de echipele de campanie ale PD-L. „În campania electorală, într-una din zile trebuiau împărţite materiale electorale cu Mihail Neamţu în piaţa din zona Mioriţa. Cum Mihai Răzvan Ungureanu avea programată o vizită cu caracter electoral în aceeaşi zi, materialele mele au fost retrase”, a povestit Mihail Neamţu.
Acesta arată cu degetul spre „adminsitraţia pieţei Mioriţa”, care – spune Mihail Neamţu – se ocupa cu împărţirea materialelor electorale ale ARD (PD-L, FC, PNŢCD).
Ce s-a întâmplat mai exact? Cei care conduc Piaţa Mioriţa, reprezentanţi ai PD-L Arad au transmis celor ce vând în piaţă câte cincizeci de plase inscripţionate cu Mihail Neamţu, în care comercianţii urmau să pună legumele sau fructele cumpărate de oameni. Când s-a aflat despre vizita electorală din piaţă a lui Mihai Răzvan Ungureanu, au primit dispoziţie să le ia înapoi şi să împartă materiale cu MRU.
Faptul că membrii PD-L care conduc SC TOP SA, societate subordonată Primăriei Municipiului Arad care gestionează pieţele din municipiu, implicau societatea în campaniile electorale este un fapt cunoscut, însă nimeni nu l-a confirmat în mod oficial până acum. Mihai Neamţu, probabil din mai puţină cunoaştere a unor realităţi legate de campania electorală, a dat din casă cum se spune. I-a dat de gol pe ce