Ediția de vineri Românii au talent, a treia ediție din acest sezon, a fost văzută de peste cinci milioane de români în medie pe minut, dintre care jumătate au fost telespectatori din orașe.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele ultimei ediții Românii au talent, de pe Pro TV:
LA NIVEL NAȚIONAL. Românii au talent a fost urmărită de 5,05 milioane de români în fiecare minut. A fost o scădere cu aproximativ 600.000 față de săptămâna trecută, când show-ul a înregistrat recordul absolut de audiență de la lansarea emisiunii în România. Pe locul doi a fost Kanal D, cu aproape un milion de telespectatori, urmat de Antena 1.
LA NIVEL URBAN. Peste 2,5 milioane de telespectatori ai emisiunii au fost din mediul urban. La clasamentul pe urban, locul doi a fost al Antenei 1, care difuza filmul Contele de Monte Cristo.
SEGMENTUL COMERCIAL. Pe publicul între 18 și 49 de ani, Pro TV a înregistrat 1,33 milioane de telespectatori pe minut (24,2 rating pe segment). Pe poziția următoare a fost Antena 1, cu 239.000 de telespectatori pe minut din zona comercială (4,3 rating pe target).
Audiențele posturilor TV pe intervalul emisiunii Românii au talent, vineri, 1 martie:
Ediția de vineri Românii au talent, a treia ediție din acest sezon, a fost văzută de peste cinci milioane de români în medie pe minut, dintre care jumătate au fost telespectatori din orașe.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele ultimei ediții Românii au talent, de pe Pro TV:
LA NIVEL NAȚIONAL. Românii au talent a fost urmărită de 5,05 milioane de români în fiecare minut. A fost o scădere cu aproximativ 600.000 față de săptămâna trecută, când show-ul a înregistrat recordul absolut de audiență de la lansarea emisiunii în România. Pe locul doi a fost Kanal D, cu aproape un milion de telespectatori, urmat de Antena 1.
LA NIVEL URBAN. Peste 2,5 milioane de telespect