Intr-o lume in care rivalitatea dintre sexe pare a fi o lupta ce nu se mai termina, atat de o parte, cat si de cealalta continua sa apara atacuri care sa o alimenteze.
In afara de locurile destinate strict barbatilor, cum ar fi bordelurile, sau de produsele destinate femeilor, cum ar fi tampoanele, de exemplu, exista branduri care au devenit celebre dupa ce au ales sa-si asocieze sau sa-si imparta serviciile in functie de sexe, chiar si atunci cand nu era cazul.
Oddee a realizat o lista a celor mai cunoscute servicii sexiste lansate pe mapamond.
Un supermarket din New York s-a gandit sa creeze un raion destinat exclusiv barbatilor, unde sunt adunate toate produsele cumparate in mod frecvent de acestia.
Reprezentantii magazinului si-au justificat masura prin faptul ca barbatii nu sunt amatori ai cumparaturilor, ca acestia nu isi iau o lista cu ei, astfel incat au nevoie sa gaseasca lucrurile de stricta necesitate intr-un singur loc. De la sampon si lame de ras pana la chipsuri, bere si sos de barbeque, toate se gasesc intr-un singur rand de produse.
Bordelurile functioneaza de secole in toata lumea, iar scopul in care au fost create este unul clar. Japonezii, insa, s-au gandit sa revolutioneze ideea de casa de toleranta. "Soineya" sau "Cafeneaua Rasfatului" este locul in care barbatii pot doar sa doarma cu o femeie.
Partenera de somn va fi complet imbracata, iar clientul doar va dormi in bratele ei, iar daca vrea sa se si uite unul in ochii altuia trebuie sa plateasca o taxa suplimentara pe langa cei 6.000 de yeni (aproximativ 50 de euro) pe ora.
O companie din Statele Unite a avut o idee revolutionara pentru a usura femeilor zilele delicate din luna. Aceasta a creat un serviciu lunar de livrare a produselor de igiena intima. Astfel, femeile nu mai sunt nevoite s