Clubul de fotbal FC Braşov a deschis vineri noul său magazin oficial, împreună cu noul sponsor tehnic al echipei, firma de echipament sportiv Masita, informează site-ul grupării ardelene.
Amplasat la Stadionul Tineretului, magazinul oferă fanilor o gamă variată de produse în culorile şi cu însemnele clubului. Se pot cumpăra de aici tricouri originale sau replici ale acestora, treninguri, eşarfe, fulare, brichete, brelocuri, căni etc. Un tricou original costă 120 lei, un şort este 60 de lei, şepcile se vând cu 20 de lei, la fel ca o eşarfă, iar pentru un fular suporterii trebuie să plătească 25 lei. În ce priveşte treningurile, preţul lor variază între 150 şi 250 lei.
Cu prilejul deschiderii magazinului, directorul general al “stegarilor”, Ioan Stamatopol, a declarat: “Am adus acasă şi magazinul oficial. Am făcut această mutare pentru fanii noştri de care avem mare nevoie la meciuri, şi nu numai. Cu ei alături am dovedit că putem să ne bătem de la egal la egal cu orice echipă din Liga 1, iar pe viitor vrem să îi atragem în număr cât mai mare lângă formaţia noastră. Cu ajutorul noului sponsor tehnic am echipat şi grupele de la centrul copii şi juniori, iar la anumite categorii de vârstă, tot prin intermediul celor de la Masita, vom participa la diferite turnee în Olanda. În ceea ce priveşte suporterii, pentru că tot se apropie sezonul cald, avem în vedere să deschidem şi o terasă destinata exclusiv susţinătorilor echipei noastre, tot în apropierea stadionului”.
Cristi Ionescu, Rareţ Enceanu, Vlad Mihalcea şi Mihai Rareş, ultimii doi juniori din pepiniera “stegarilor”, au fost jucătorii care au prezentat noul echipament al echipei.
Ionescu, care chiar vineri a împlinit 35 de ani, este încântat de noul echipament şi “sperăm să ne poarte noroc în jocurile oficiale pe care le vom susţine”.
Clubul de fotbal FC Braşov a deschis vineri noul să