Munţii Parâng vor apărea în reclamele renumitei firme germane BMW. Constructorii au venit,în acest week-end în zona turistică a Văii Jiului şi au făcut teste pe noile maşini.
Staţiunea montană Parâng a fost gazda, în week-endul trecut, a unui inedit test drive oferit de Automobile Bavaria Group, cel mai mare dealer BMW din Romania. Nu mai puţin de 60 de participanţi au testat absolut toată gama de autoturisme BMW, mai precis ceea ce înseamnă sistemul Xdrive 4x4, cel mai nou sistem de frânare în regim de siguranţă. Participanţii la acest test drive, reprezentanţi din România şi potenţiali clienţi, au parcurs un traseu extrem, aflat peuna dintre pârtiile de schi, acolo unde au putut simţi ce înseamnă o maşină marca BMW.
Werner Wolff, directorul general Banat Car, spune că acest eveniment a avut, de fapt, un dublu rol, pe de o parte de a oferi potenţialilor clienţi şansa de a testa un model BMW, iar pe de altă parte de a promova această zonă. “Această zonă este extrem de importantă şi ar putea, pe viitor, să devină un mic paradis al Europei de Est. Noi ne-am propus să promovăm într-un fel, prin evenimentele noastre, staţiunea Parâng şi frumuseţea acestor locuri, încă virgine. Pot să vă spun că am mai avut acţiuni aici cu potenţiali clienţi BMW, iar după ce i-am adus aici, o mare parte dintre ei a revenit, îndrăgostiţi de peisaj şi de frumuseţea locurilor”, spune Werner Wolff.
Au turat motoarele, au pus fâne spectaculoase, iar filmările vor ajunge pe site-urile de promovare a maşinilor, odată cu acestea fiind promovate frumuseţile Parângului.
Mai mult, Werner Wolff susţine că Automobile Bavaria Group testează zona şi în vederea unei posibile investiţii. Mai exact a deschiderii unei reprezentanţe BMW la Petroşani care să deservească clienţii din Hunedoara şi Gorj. Acţiunea a avut loc la invitaţia omului de afaceri Alin Simota, din Petroşani.