* Interviu cu domnul Sergiu Mititelu, director general
Reporter: Câte produse Hochland sunt prezente pe piaţa românească? Care produs se vinde cel mai bine?
Sergiu Mititelu: Portofoliul Hochland România include mărcile Hochland şi Almette care cuprind o largă varietate de produse: de la brânză topită la caşcaval, cedar, creme de brânză, brânză proaspătă, telemea de vacă, de capră şi de oaie, brânzeturi cu mucegai, brânzeturi rase sau sortimente tradiţionale româneşti, cum ar fi brânza de burduf.
În privinţa produselor care se bucură de cea mai ridicată popularitate, preferinţele variază în funcţie de sezon, sau de activităţile promoţionale.
Reporter: Care este perioada optimă de vânzări pentru produsele Hochland?
Sergiu Mititelu: Cum spuneam, brânzeturile sunt produse care se consumă în funcţie de preferinţe, însă există anumite perioade specifice de vârfuri de vânzare, în funcţie de sezonalitate. Spre exemplu, în sezonul de vară (aprilie - septembrie), telemeaua este la mare căutare.
Reporter: Ce ne puteţi spune despre producţia din România? De unde vă aprovizionaţi cu materia primă?
Sergiu Mititelu: Laptele materie primă pe care îl colectăm provine aproape exclusiv de la fermieri ro-mâni. Dezvoltarea producţiei interne de lapte este o preocupare constantă căreia îi acordăm multă atenţie.
Obiectivul Hochland România este acela de a prelua cât mai multă materie primă de pe piaţa naţională. Apelăm şi la importuri, exclusiv atunci când producţia internă se dovedeşte insuficientă din punct de vedere al volumelor sau al calităţii necesare.
Însă, indiferent de materia primă folosită, autohtonă sau din import, suntem foarte atenţi ca aceasta să corespundă standardelor de calitate şi siguranţă alimentară, lucru valabil în fabricaţia tuturor produselor Hoch-land, fără nicio excepţie.
Reporter: Câţi angajaţi are