Regula de aur - asiguraţi-vă că parolele dumneavoastre sunt puternice şi nu le trimiteţi niciodată pe mail
Săptămâna trecută, codurile de Twitter ale Jeep, MTV şi Burger King au fost atacate de hackeri. Acest lucru arată cât de vulnerabile pot fi brandurile pe reţelele de socializare şi pe canalele de comunicare.
În acest context, agenţia digitală Deep Focus oferă companiilor câteva sfaturi astfel încât să fie minimizat acest risc, scrie Adage.
Salvaţi datele de conectare în siguranţă
Instrumentele gratuite precum KeePass pot păstra datele de conectare personale într-un fişier criptat, iar cele ca LastPass pot face acelaşi lucru dar să permită accesul din altă parte la aceste fişiere.
Sfatul oferit de Deep Focus este să nu păstraţi un dosar comun al datelor de conectare sau stocaţi-l online utilizând servicii precum Dropbox.
Folosiţi un gatekeeper
Conturile de bază ar trebui să fie gestionate de către un singur administrator pentru un singur brand. Dacă cineva cere acces la conturi ar trebui să fie trimis la "acel păzitor de porţi".
Fiţi zgârcit cu accesul acordat
Acordaţi acces la conturile dumneavoastră şi la paginile de brand doar celor care au nevoie neapărat de acest acces. Pentru pagina de Facebook, ar trebui să acordaţi cel mai mic nivel de permisiune la care oamenii pot să îşi facă treaba.
De exemplu, în cazul unui partener media, care are nevoie de acces la Facebook Insights nu ar trebui să aibă permisiunea să modifice sau să umble la conţinutul paginii.
Dacă cineva are nevoie de acces temporar, setaţi o alarmă pentru a vă reaminti să-l eliminaţi atunci când a terminat ce avea de făcut.
Fiţi profesionişti
Creaţi un cont de Facebook strict pentru muncă. Acceptaţi numai cererile de prietenie de la cei care colaborează cu dumneavoas