Verificarile realizate de Directia Regionala de Drumuri si Poduri (DRDP) Iasi au scos la iveala nenumaratele gropi existente pe drumurile nationale. Pe intreaga Regionala s-au identificat 15.000 de metri patrati de asfalt degradat, dintre care aproape 2.000 de metri patrati sunt pe raza judetului Iasi.
"Ultimele date centralizate arata ca exista 15.000 de metri patrati degradati pe Regionala. Provizoriu, am facut cu mixtura stocabila aproximativ 4.000 de metri patrati si alte 6.000 cu alte materiale precum amestec de lidonit, balast sau piatra de calcar cu ciment. Acestea evolueaza de la saptamana la saptamana. Cele mai multe probleme pe raza judetului Iasi sunt intre Targu Frumos si Ruginoasa, la Pascani, pe DN 28 Iasi-Tomesti-Albita si DN 24 Popricani -Bivolari", a declarat Ovidiu Laicu, directorul DRDP Iasi. Pentru plombarea priovizorie a gropilor existente pe drumurile nationale s-au folosit peste 120 de tone de material. Investitia se dovedeste a fi una proasta, avand in vedere ca amestecul utilizat de drumari rezista doar cateva zile. Mai mult de atat, pretul acestor materiale este de aproape 3 ori mai mare decat cel al mixturii calde, care rezista timp indelungat pe asfalt. Conform reprezentantilor DRDP Iasi, motivul pentru care se opteaza la aceasta solutie are in vedere temperaturile scazute, care nu permit asfaltarea normala a gropilor. Drept urmare, drumarii au ajuns sa plombeze rapid, ineficient si extrem de scump.
Verificarile realizate de Directia Regionala de Drumuri si Poduri (DRDP) Iasi au scos la iveala nenumaratele gropi existente pe drumurile nationale. Pe intreaga Regionala s-au identificat 15.000 de metri patrati de asfalt degradat, dintre care aproape 2.000 de metri patrati sunt pe raza judetului Iasi.
"Ultimele date centralizate arata ca exista 15.000 de metri patrati degradati pe Regionala. Provizoriu, am facut c