În judeţul Tulcea, doar două comunităţi locale, Stejaru şi Murighiol, îşi doresc implementarea proiectului „Şcoală după Şcoală” şi au solicitat sprijinul Inspectoratului Şcolar. Lipsa de interes este legată, potrivit declaraţiei inspectorului general Dumitru Damian, de neînţelegerea acestei iniţiative.
„Eu sunt foarte de acord cu acest program pentru că este vorba şi de experienţa mai multor ţări dezvoltate şi a sistemului de învăţământ din alte state, cum ar fi de exemplu Danemarca. Ne dorim ca şcoala să fie deschisă tot timpul dacă se poate. În baza solicitărilor şi a disponibilităţilor financiare a fiecărei primării sau comunităţi, noi le stăm la dispoziţie. Ne dorim ca în spaţii amenajate copiii să-şi facă lecţiile, să parcurgă materiile de la şcoală şi nu numai, să le punem la dispoziţie mijloace şi tehnică de învăţământ şi să le răspundem curiozităţilor şi nevoilor lor de dezvoltare, cu sprijinul cadrelor didactice. Din păcate, în primul rând părinţii nu ştiu ce este aceea „Şcoală după Şcoală”, elevii nu înţeleg care sunt efectele şi beneficiile unui astfel de program şi trebuie lămuriţi deopotrivă şi părinţii şi elevii, astfel încât, mai ales în aceste spaţii, să aducem copiii cu performanţe scăzute la învăţătură, să-i recuperăm din acest punct de vedere, al performanţelor. Programul acesta se adresează copiilor din şcoala primară şi gimnazială”, a declarat inspectorul general.
La ora actuală doar două comunităţi locale şi-au declarat intenţia de a organiza astfel de ore, la Stejaru fiind deja un spaţiu amenajat
În judeţul Tulcea, doar două comunităţi locale, Stejaru şi Murighiol, îşi doresc implementarea proiectului „Şcoală după Şcoală” şi au solicitat sprijinul Inspectoratului Şcolar. Lipsa de interes este legată, potrivit declaraţiei inspectorului general Dumitru Damian, de neînţelegerea acestei iniţiative.
„Eu sunt foarte de acord