Am fost zilele trecute până la Deva şi am avut ocazia să văd că DN 7, unul dintre cele mai circulate drumuri din ţară este brăzdat serios de şanţuri şi gropi. Sigur, deocamdată este afectat doar stratul de uzură, în comparaţie cu drumul Arad-Şiria carosabilul arată încă bine, deci situaţia nu este atât de gravă, dar în opinia mea şi a multor altor şoferi este de neacceptat ca o şosea care a fost modernizată nu de mult să ajungă într-o asemenea stare. Asta, deşi nici nu a prea fost o iarnă în adevăratul sens al cuvântului. În aceste condiţii nu putem decât să tragem concluzia că lucrările au fost făcute de mântuială, cum de altfel se întâmplă cam peste tot, acolo unde se plăteşte cu bani publici, iar responsabilii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale care încasează banii pentru rovignete s-au făcut că nu văd ceea ce s-a întâmplat. Într-un cuvânt, toţi cei care am plătit rovigneta, am aruncat de fapt banii la gunoi… pardon, în buzunarele fără fund ale unora.
În plus, restricţiile de viteză din anumite localităţi par puse doar pentru a face în ciudă şoferilor. Cu toate că nu sunt un vitezoman, mărturisesc că mi-a fost greu să merg cu doar 50 de kilometri la oră pe anumite porţini unde anumiţi „specialişti” în trafic au considerat că trebuie să îşi bată joc de conducătorii auto care străbat ţara de la un capăt la altul şi îi obligă să conducă în ritm de melc. Nu există niciun fel de îndoială, din punctul meu de vedere, că acolo unde-i lege, nu-i tocmeală, de aceea acele restricţii, atâta timp cât sunt în vigoare, trebuie respectate, aşa cum am şi făcut, dar nimic nu ne împiedică să spunem că s-ar putea circula foarte bine şi cu 70 de kilometri la oră pe drumurile naţionale, mai ales acolo unde nu există şcoli în apropiere. O limită de 70 de kilometri a fost introdusă de ceva vreme prin Sâmbăteni şi prin comuna Vladimirescu, fără ca pietonii s