HTC îşi regândeşte interfaţa grafică pentru telefoanele cu Android şi spune că cea veche nu mai este deloc eficientă. Taiwanezii susţin că au ţinut cont de ceea ce doresc utilizatorii şi BlinkFeed este cel mai bun lucru care se putea face.
HTC One a fost prezentat publicului la mijlocul lunii februarie şi două lucruri au surprins:camera foto de doar 4 megapixeli şi o interfaţă nouă denumită BlinkFeed. Se pare că HTC a ţinut cont de faptul că utilizatorilor nu le pasă prea mult de modificările pe care le pot face, ci de eficienţă. Ba chiar au desfăşurat câteva studii în sensul acesta, scrie TechRadar.
Compania a publicat pe blogul său mai multe detalii despre paşii care au precedat alegerea BlinkFeed şi prezentarea este făcută de Drew Bamford, vicepreşedinte asistent al diviziei pentru experienţa utilizatorului. Tot „războiul“ customizării Android a pornit de la HTC Hero care a venit cu Sense UI, apoi a intrat şi Samsung în acest joc cu TouchWiz.
Bamford spune că după prima lună de la primul contact cu telefonul, timp în care utilizatorii încă sunt încântaţi şi tentaţi să modifice diverse pictograme de pe ecran, doar 20% mai rămân interesaţi de modificările pe care le pot face. Astfel, compania a ales o simplificare radicală prin introducerea BlinkFeed, unde sunt aduse informaţiile relevante în aceeaşi măsură ca la Windows Phone, apoi mai rămâne un ecran principal pentru pictograme şi widgeturi.
„Acum, de fiecare dată când vei porni un HTC One, vei avea parte de conţinut proaspăt, fie că este de la prieteni sau din fluxul social, fie că e vorba de ştiri de la partenerii noştri - totul este relevant pentru tine“, a mai spus Bamford.
Aspecte observate de HTC în studiile sale: Majoritatea oamenilor nu diferenţiază între aplicaţii şi widgeturi Widgeturile nu sunt prea folosite - cel de vreme, ceasul şi cel pentru muzică sunt printre cele mai