de Andra MARINESCU
andramarinescu@tribuna.ro
04 martie 2013 22:21
1 vizualizare
A-A+ Patru Premii I, patru Premii II şi patru Premii III. Atâtea au fost desemnate la concursul "Idei de Afaceri", din cadrul proiectului "Promovarea antreprenoriatului în mediul universitar", cofinanţat din Fondul Social European şi organizat de Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu, în parteneriat cu organizaţia studenţească AIESEC. Scopul competiţiei a fost acela de a susţine şi de a promova spiritul antreprenorial în rândul studenţilor masteranzi.
120 de masteranzi ai Universităţii sibiene, care au participat la cursul de "Bazele Antreprenoriatului", precum şi la trainingul "Managementul echipei de lucru", au avut posibilitatea de a se înscrie la o competiţie menită să aducă inovaţii în plan afacerist. Dintre aceştia, doar 32 de cursanţi au considerat că au cele mai reuşite şi inovatoare idei de afaceri, alegând să se înscrie în concurs. De asemenea, numai 12 au putut să convingă juriul, care a oferit patru Premii I, patru Premii II şi patru Premii III, constând în capital pentru deschiderea afacerii, diferenţiat în funcţie de poziţia ocupată în clasament, în valoare totală de 14.000 de lei.
De la export de alimente, la producerea şi comercializarea brichetelor din rumeguş
Şi începe clasamentul. Astfel, Vasile Radu de la Facultatea de Inginerie, care urmăreşte în planul său de afaceri înfiinţarea magazinului online ING-Shop, specializat în comercializarea de produse specifice domeniului ingineriei industriale, Ioana Mihaela Mogescu de la Facultatea de Ştiinţe Economice, care a abordat ideea producţiei şi comercializării brichetelor din rumeguş, Todora Moţoc de la Facultatea de Ştiinţe Economice, a cărui plan vizează exportul de produse alimentare tradiţionale româneşti pentru comunităţile de români din Ge