Compania de Apă Târgovişte Dâmboviţa, operator regional al sistemelor de apă şi canalizare în judeţul Dâmboviţa, a semnat unui acord de colaborare cu PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail.
Ca urmare a acestui parteneriat, dâmboviţenii au la dispoziţie 209 puncte de plată PayPoint situate în magazine de proximitate de pe tot cuprinsul judeţului, pentru plata facturilor emise de Compania de Apă Târgovişte Dâmboviţa.
Modalitatea de plată a facturii prin sistemul PayPoint este simplă, sigură şi comodă: clientul Companiei de Apă Târgovişte Dâmboviţa trebuie doar să vină cu factura în cel mai apropiat magazin în care se găseşte un terminal PayPoint; vânzătorul scanează codul de bare de pe factură, clientul achită în numerar valoarea facturii şi primeşte pe loc un exemplar al chitanţei cu detaliile tranzacţiei (data plăţii, suma, locaţia, furnizorul, etc). Plata prin terminalele PayPoint este sigură, fiind autorizată de furnizorii parteneri.
În municipiul Târgovişte, PayPoint pune la dispoziţie consumatorilor 54 de terminale instalate în minimarket-uri, supermarketuri şi magazine de proximitate cu program prelungit de lucru. În satele şi comunele din judeţul Dâmboviţa, PayPoint este de asemenea prezent, făcând astfel mult mai simplă plata facturilor pentru localnici. Consumatorii pot găsi cele mai apropiate magazine partenere pe site-ul PayPoint, www.paypoint.com/romania.
Pentru informaţii suplimentare cu privire la acestă nouă modalitate de plată, dar si pentru alte informaţii care privesc serviciile furnizate/prestate de Compania de Apă Târgovişte Dâmboviţa, Dispeceratul societăţii este la dispoziţia beneficiarilor 24 de ore din 24, 7 zile din 7, la numerele de telefon 0800 800 168, apel gratuit din reteaua Romtelecom si 0245 614403, apel taxabil din al