E.ON a lansat un serviciu modern, simplu şi confortabil destinat consumatorilor de gaze naturale, însemnând factura în format electronic, pentru care pot opta absolut toţi mureşenii clienţi ai companiei.
Mureşenii, clienţi E.ON, care doresc să opteze pentru acest serviciu, pot primi facturile electronice de gaze naturale în baza unei opţiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina www.myline-eon.ro.
Funcţionalităţile platformei E.ON Myline au fost extinse, iar serviciul a fost optimizat în vederea introducerii facturii electronice, fiind asigurată, totodată, o securitate crescută a datelor cu caracter personal, precum şi reducerea timpului de răspuns la solicitările utilizatorilor.
Faptul că acest tip de serviciu tinde să câştige tot mai mult teren în România este evidenţiat şi de creşterea constantă a numărului de clienţi ai companiei care au optat pentru serviciile online, ajuns în prezent la circa 140.000 de utilizatori. Mureşenii vor putea şi ei să-şi plătească facturile online, folosind un card de credit. Clienţii vor fi notificaţi lunar prin e-mail de emiterea facturilor electronice, acestea fiind documente cu valoare fiscală.
„E.ON completează suita de servicii online oferite clienţilor prin introducerea facturii electronice, ale cărei beneficii sunt reprezentate în primul rând de rapiditate, eficienţă şi timp câştigat. Sperăm că aceste atuuri, alături de confortul pe care îl conferă, vor convinge tot mai mulţi clienţi să opteze pentru factura electronică. Nu în ultimul rând, am vrea să subliniem faptul că fiecare opţiune pentru versiunea online a facturii înseamnă o mână de ajutor pe care utilizatorii o dau pentru protejarea naturii, prin tipărirea a cât mai puţine facturi“, declară Dan Morari, Directorul General E.ON Energie România.