E.ON Energie România lansează un serviciu nou destinat consumatorilor de gaze naturale și electricitate, și anume factura în format electronic, pentru care pot opta, începând cu luna martie, toți clienții casnici.
Acest tip de serviciu tinde să câștige tot mai mult teren în România, iar acest lucru este evidențiat și de creșterea constantă a numărului de clienți ai companiei care au optat pentru serviciile online, ajuns în prezent la aproximativ 140.000 de utilizatori.
“E.ON Energie România completează suita de servicii online oferite clienților prin introducerea facturii electronice, ale cărei beneficii pentru cei care optează pentru acest serviciu sunt reprezentate în primul rând de rapiditate, eficiență și timp câștigat. Sperăm că aceste atuuri, alături de confortul pe care îl conferă, vor convinge tot mai mulți clienți să opteze pentru factura electronică. Nu în ultimul rând, am vrea să subliniem faptul că fiecare opțiune pentru versiunea online a facturii înseamnă o mână de ajutor pe care utilizatorii o dau pentru protejarea naturii, prin tipărirea a cât mai puține facturi”, a declarat Dan Morari, directorul general al E.ON Energie România.
Funcționalitățile platformei E.ON Myline au fost extinse, iar serviciul a fost optimizat în vederea introducerii facturii electronice, fiind asigurată, totodată, o securitate crescută a datelor cu caracter personal, precum și reducerea timpului de răspuns la solicitările utilizatorilor. Clienții vor fi notificați lunar prin e-mail de emiterea facturilor electronice, acestea fiind documente cu valoare fiscală.
Clienții casnici E.ON care doresc să opteze pentru acest serviciu pot primi facturile electronice de gaze naturale și electricitate în baza unei opțiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina www.myline-eon.ro.
E.ON Energi