* Majorarea accizei a crescut preţul berii cu până la 5%
Compania "Heineken România" a vândut cu 13,2% mai multă bere anul trecut, comparativ cu 2011, obţinând o cifră de afaceri de 1,19 miliarde de lei, a anunţat, ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, Onno Rombouts, Managing Director al companiei din ţara noastră.
Şeful "Heineken" în România apreciază acest rezultat ca unul consistent, bazat pe strategia pe care o aplică firma - dezvoltarea continuă a mărcilor din portofoliu, dar şi o "execuţie de succes" la punctele de vânzare.
Rombouts a declarat: "Pentru < Heineken România >, 2012 a fost încă un an cu realizări importante. Cifra de afaceri netă a companiei a atins 1,19 miliarde de lei în 2012 - o creştere consistentă, cu 13,2% faţă de 2011 - fiind generată de majorarea cu peste 5% a volumului de vânzări. (...) Mărcile naţionale cheie, Ciuc Premium, Bucegi, precum şi marca globală Heineken, au înregistrat creşteri procentuale de două cifre - atât în volum, cât şi în valoare".
Veniturile "Heineken România" au cunoscut un avans constant în ultimii trei ani, cifra de afaceri înregistrând creşteri de circa 3%, în fiecare an, a completat oficialul companiei, numit de şapte luni în această funcţie.
* Bucegi la 2,5 litri - cea mai vândută bere din ţară
"Berea Bucegi la PET de 2,5 litri a fost cea mai vândută bere din România, anul trecut", a observat reprezentantul companiei. Astfel, brandul "Bucegi" din portofoliul "Heineken România" a avut o evoluţie bună pe volumul vândut, în ultimii trei ani volumul de "Bucegi" vândut dublându-se. Chiar şi aşa, dintre toate brandurile companiei, Heineken rămâne berea cu cea mai mare notorietate, având o vechime de 140 de ani pe piaţa mondială.
* "Heineken": "Majorarea accizei ne-a luat prin surprindere"
Preţurile la bere au crescut de circa o lună de zile în ţara noastră cu circa