Timp de o lună, în fiecare weekend, reprezentanţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Suceava vor fi prezenţi în marile centre comerciale din municipiul Suceava, precum şi în oraşele din judeţ, pentru a desfăşura o campanie de sprijin a Fundaţiei pentru SMURD.
Campania îşi propune organizarea de acţiuni de informare a cetăţenilor cu privire la posibilitatea direcţionării a 2% din impozitul pe venit pentru susţinerea activităţii Serviciului Mobil de Urgenţă, Reanimare şi Descarcerare (SMURD).
“Fondurile colectate prin intermediul acestei campanii vor fi alocate pentru dotarea cu articole de echipament pentru paramedicii SMURD, continuarea dotării centrelor de formare SMURD şi sprijinirea unor cheltuieli de operare a avionului medical şi a elicopterelor SMURD destinate misiunilor umanitare aeromedicale, gratuite pentru toată populaţia României”, a declarat plutonierul major Dan Moroşanu, de la Compartimentul de Informare şi Relaţii Publice din cadrul ISU Suceava.
Campania a început în weekendul ce tocmai a trecut şi se va desfăşura până la data de 24 martie a.c., în fiecare sâmbătă şi duminică, în intervalul orar 9:00-14.00.
Şi anul trecut a avut loc o campanie similară, fiind prezentate atunci şi fotografii de la accidente, descarcerări, intervenţii şi exerciţii ale echipajelor SMURD din judeţul Suceava, misiunea din acel an fiind de a achiziţiona un avion sanitar care să vină în sprijinul nevoilor cetăţenilor.
Timp de o lună, în fiecare weekend, reprezentanţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Suceava vor fi prezenţi în marile centre comerciale din municipiul Suceava, precum şi în oraşele din judeţ, pentru a desfăşura o campanie de sprijin a Fundaţiei pentru SMURD.
Campania îşi propune organizarea de acţiuni de informare a cetăţenilor cu privire la posibilitatea direcţionării a 2% din impoz