OPC a declansat o operatiune la ghiseele furnizorului de energie din toata Moldova. Peste tot sunt cozi infernale. La aproape 2 milioane de abonati sunt doar 12 centre de relatii cu clientii. E.On a primit un ultimatum de doua saptamani sa rezolve problema.
Seria de articole din 7EST despre aglomeratia de la E.On a provocat reactia autoritatilor. Comisariatele pentru Protectia Consumatorilor din toata Moldova au analizat centrele pentru relatiile cu clientii si au descoperit ca situatia e aceeasi peste tot. Conducerea E.On sustine insa ca din martie nu vor mai exista cozi la ghisee.
Ancheta regionala
Articolele prin care 7EST a semnalat cozile enorme de la ghiseele E.On au provocat o investigatie la nivel regional demarata de Comisariatul Regional pentru Protectia Consumatorilor. „Am cerut comisariatelor judetene sa verifice daca este aglomeratie la centrele din toate cele 6 judete si sa solicite in scris un punct de vedere de la E.On”, a explicat Marian Grigoras, comisarul-sef al CJPC. Dupa ancheta de teren, conducerea E.On a primit sase solicitari de puncte de vedere, pentru ca sistemul practicat de companie in relatia cu clientii provoaca aglomeratie in toate judetele din Moldova.
228 de persoane pe 80 de locuri
Ca o prima concluzie, sare in ochi faptul ca E.On are centre pentru relatii cu clientii doar in marile municipii si nu mai mult de doua in fiecare judet. In Iasi sunt localizate in municipiu si la Pascani, in Botosani la Botosani si Dorohoi, la Vaslui si la Barlad, precum si la Bacau si la Onesti. Asadar, cei circa 1,8 milioane de clienti au la dispozitie 12 centre pentru relatii cu publicul. Aglomeratia constatata este un alt punct comun identificat de comisari. La Iasi controlul a inregistrat 447 de clienti la ghiseele E.On intr-o singura zi. La Vaslui comisarii au gasit 130 de oameni la coada, iar la Bacau erau 228