E.ON Energie România lansează un serviciu modern, simplu şi confortabil destinat consumatorilor de gaze naturale, şi anume factura în format electronic, pentru care pot opta, începând cu luna martie, toţi clienţii casnici.
Clienţii vor fi notificaţi lunar prin e-mail de emiterea facturilor electronice, acestea fiind documente cu valoare fiscală. Clienţii casnici E.ON care doresc să opteze pentru acest serviciu pot primi facturile electronice de gaze naturale în baza unei opţiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina www.myline-eon.ro.
Cei care aleg factura electronică pot participa la un concurs, ,,Drept la ţintă!”, care se va derula în perioada 1 martie – 31 mai. Campania este susţinută de fostul internaţional Gheorghe Hagi.
La cursa pentru premiile campaniei, care constau în 20 de frigidere şi 10 maşini de spălat, pot participa clienţii casnici, persoane fizice, înscrierea în concurs fiind făcută automat pe www.myline-eon.ro, prin exprimarea opţiunii pentru primirea facturii în format electronic. Utilizatorii care şi-au exprimat această opţiune înaintea începerii campaniei vor intra automat în tragerea la sorţi.
Regulamentul concursului este postat pe pagina web a companiei www.eon-energie-romania.ro.
Funcţionalităţile platformei E.ON Myline au fost extinse, iar serviciul a fost optimizat în vederea introducerii facturii electronice, fiind asigurată, totodată, o securitate crescută a datelor cu caracter personal, precum şi reducerea timpului de răspuns la solicitările utilizatorilor.
E.ON Energie România lansează un serviciu modern, simplu şi confortabil destinat consumatorilor de gaze naturale, şi anume factura în format electronic, pentru care pot opta, începând cu luna martie, toţi clienţii casnici.
Clienţii vo