E.ON Energie România promovează factura electronică printr-o campanie - concurs "Drept la ţintă!”, care se va derula în perioada 1 martie – 31 mai , susţinută de fostul internaţional Gheorghe Hagi.
E.ON Energie România lansează un nou serviciu destinat consumatorilor de gaze naturale şi electricitate, şi anume factura în format electronic, pentru care pot opta, începând cu luna martie, toţi clienţii casnici.
Faptul că acest tip de serviciu tinde să câştige tot mai mult teren în România este evidenţiat şi de creşterea constantă a numărului de clienţi ai companiei care au optat pentru serviciile online, ajuns în prezent la circa 140.000 de utilizatori.
„E.ON Energie România completează suita de servicii online oferite clienţilor prin introducerea facturii electronice, ale cărei beneficii pentru cei care optează pentru acest serviciu sunt reprezentate în primul rând de rapiditate, eficienţă şi timp câştigat. Sperăm că aceste atuuri, alături de confortul pe care îl conferă, vor convinge tot mai mulţi clienţi să opteze pentru factura electronică. Nu în ultimul rând, am vrea să subliniem faptul că fiecare opţiune pentru versiunea online a facturii înseamnă o mână de ajutor pe care utilizatorii o dau pentru protejarea naturii, prin tipărirea a cât mai puţine facturi“, a declarat Dan Morari, directorul general E.ON Energie România.
Funcţionalităţile platformei E.ON Myline au fost extinse, iar serviciul a fost optimizat în vederea introducerii facturii electronice, fiind asigurată, totodată, o securitate crescută a datelor cu caracter personal, precum şi reducerea timpului de răspuns la solicitările utilizatorilor.
Clienţii vor fi notificaţi lunar prin e-mail de emiterea facturilor electronice, acestea fiind documente cu valoare fiscală.
Clienţii casnici E.ON care doresc să opteze pentru acest serviciu pot primi facturile electronice d