E.ON Energie România lanseazã un serviciu destinat consumatorilor de gaze naturale si electricitate, si anume factura în format electronic, pentru care pot opta, începând cu luna martie, toti clientii casnici. În prezent, numãrul de clienti ai companiei care au optat pentru serviciile online au ajuns la circa 140.000 de utilizatori. “E.ON Energie România completeazã suita de servicii online oferite clientilor prin introducerea facturii electronice, ale cãrei beneficii pentru cei care opteazã pentru acest serviciu sunt reprezentate în primul rând de rapiditate, eficientã si timp cîstigat. Sperãm cã aceste atuuri, alãturi de confortul pe care îl conferã, vor convinge tot mai multi clienti sã opteze pentru factura electronicã”, a declarat Dan Morari, director al E.ON Energie România. Functionalitãtile platformei E.ON Myline au fost extinse, iar serviciul a fost optimizat în vederea introducerii facturii electronice, fiind asiguratã, totodatã, o securitate crescutã a datelor cu caracter personal, precum si reducerea timpului de rãspuns la solicitãrile utilizatorilor. Clientii vor fi notificati lunar prin e-mail de emiterea facturilor electronice, acestea fiind documente cu valoare fiscalã. Clientii casnici E.ON care doresc sã opteze pentru acest serviciu pot primi facturile electronice de gaze naturale si electricitate în baza unei optiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina www.myline-eon.ro.
E.ON Energie România lanseazã un serviciu destinat consumatorilor de gaze naturale si electricitate, si anume factura în format electronic, pentru care pot opta, începând cu luna martie, toti clientii casnici. În prezent, numãrul de clienti ai companiei care au optat pentru serviciile online au ajuns la circa 140.000 de utilizatori. “E.ON Energie România completeazã suita de servicii online oferite clientilor pr