> Alegând factura electronică, ei pot câştiga cele 30 de premii puse în joc în cadrul campaniei „Drept la ţintă!”
Consumatorii de gaze naturale şi electricitate pot primi facturile emise de E.ON în format electronic, acesta fiind un nou serviciu, „modern, simplu şi confortabil“, pentru care pot opta toţi clienţii casnici, începând din această lună.
Astfel, clienţii E.ON care doresc să opteze pentru acest serviciu pot primi facturile electronice pentru gaze naturale şi electricitate în baza unei opţiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont de client pe pagina www.myline-eon.ro. Clienţii vor fi notificaţi lunar prin e-mail despre emiterea facturilor electronice, acestea fiind documente cu valoare fiscală.
Pentru a beneficia, fără probleme, de acest serviciu, aflăm că platforma Myline a fost extinsă, iar serviciul a fost optimizat în vederea introducerii facturii electronice, fiind asigurată şi o securitate crescută a datelor cu caracter personal. De asemenea, s-a redus timpul de răspuns la solicitările utilizatorilor. „E.ON Energie România completează suita de servicii online oferite clienţilor prin introducerea facturii electronice, ale cărei beneficii pentru cei care optează pentru acest serviciu sunt reprezentate, în primul rând, de rapiditate, eficienţă şi timp câştigat. Sperăm că aceste atuuri, alături de confortul pe care îl conferă, vor convinge tot mai mulţi clienţi să opteze pentru factura electronică. Nu în ultimul rând, am vrea să subliniem că fiecare opţiune pentru versiunea online a facturii înseamnă o mână de ajutor pe care utilizatorii o dau pentru protejarea naturii, prin tipărirea a cât mai puţine facturi“ a declarat directorul general E.ON Energie România, Dan Morari.
Reprezentanţii companiei au precizat că acest tip de serviciu tinde să câştige tot mai mult teren în România, fap