Președintele Camerei de Comerț și Industrie Covasna, Édler András, a declarat că le-a cerut celor de la Registrul Comerțului o listă cu acele firme cărora le-a expirat contractul de închiriere sau de comodat, așadar legal nu mai au sediu. Édler spune că este vorba de o simplă formalitate, ce se poate rezolva foarte ușor.
„Registrul Comerțului trimite către Tribunal toate cazurile în care unei firme i-a expirat actul de închiriere sau de comodat în ceea ce privește sediul. Este corect pentru că din moment ce o firmă nu mai are sediu, aceasta nu există. De cele mai multe ori însă este vorba de o simplă formalitate, iar patronii pot face un act adițional fără prea mari bătăi de cap. Registrul Comerțului însă nu dispune de sursele financiare necesare trimiterii unor scrisori de înștiințare, iar cele două instituții au convenit ca noi să primim o listă cu aceste firme, după care îi vom anunța să rezolve problema pentru a nu ajunge în instanță pentru o formalitate” – a declarat Édler.
Acesta a menționat că CCI urmează să primească lista firmelor care au actele de sediu expirate și speră că printr-un e-mail sau telefon va putea scuti patronii de o grijă, dar și Tribunalul de câteva sute de dosare.
Președintele Camerei de Comerț și Industrie Covasna, Édler András, a declarat că le-a cerut celor de la Registrul Comerțului o listă cu acele firme cărora le-a expirat contractul de închiriere sau de comodat, așadar legal nu mai au sediu. Édler spune că este vorba de o simplă formalitate, ce se poate rezolva foarte ușor.
„Registrul Comerțului trimite către Tribunal toate cazurile în care unei firme i-a expirat actul de închiriere sau de comodat în ceea ce privește sediul. Este corect pentru că din moment ce o firmă nu mai are sediu, aceasta nu există. De cele mai multe ori însă este vorba de o simplă formalitate, iar patronii pot face un act adițional fără