Simţind golul dintre cele două extreme ale gamei Clio, cea de bază şi versiunea sport RS, Renault a prezentat la Geneva un model de mijloc, botezat Clio GT.
Noua versiune a modelului Clio beneficiază de atingerea delicată a diviziei RenaultSport, devenind astfel o alternativă mai ieftină şi mai docilă a hot-hatch-ului Clio RS. În acelaşi timp, Clio GT vrea să mulţumească şi clienţii mărcii care îşi doresc un Clio mai sprinten şi mai arătos decât cel standard.
Sub capota noului model întâlnim un propulsor 1.2 TCe, forţat de inginerii francezi să producă 120 CP. Datorită turboalimentării şi a folosirii injecţiei directe, tehnologia TCe disponibilă pentru acest motor permite o utilizare sportivă a acestuia, returnând în acelaşi timp valori extrem de bune pentru consum şi emisii: 5.2 l/100 km şi 120 g/km CO2. Cuplat unei cutii cu dublu ambreiaj EDC, propulsorul francez accelerează până la 100 km/h în doar 8.6 secunde.
Estetic vorbind, Clio GT aduce o serie de modificări menite să evidenţieze caracterul sportiv al maşinii. Găsim pe acest model un spoiler faţă nou, ce integrează luminile de zi tip LED, jante de aliaj de 17 inci, o bară spate redesenată şi o pereche de evacuări cromate. Pentru a potenţa efectul vizual, Renault propune şi o culoare nouă, "Bleu maltez", disponibilă ca opţional pentru GT.
Imaginile publicate de Renault au confirmat şi o versiune Clio Estate GT, ce va deveni cel mai rapid automobil break al gamei Clio. Break-ul din Hexagon are aceeaşi configuraţie cu versiunea hatchback, singura diferenţă fiind forma caroseriei.