China Communications Construction Company (CCCC), constructorul controlat de statul chinez care s-a înscris în lupta pentru contractul de concesiune al autostrăzii Comarnic-Braşov, spune că este interesat şi de alte proiecte de infrastructură pe care statul român le are în plan.
„Da (suntem interesaţi de alte proiecte în concesiune ale statului român - n.red.). De fapt, suntem interesaţi de orice tip de proiect de infrastructură de transport“, a declarat pentru ZF Tan Lu, reprezentant al grupului chinez.
Dacă vor câştiga proiectul de concesiune al autostrăzii Comarnic-Braşov, chinezii de la CCCC îşi vor face practic intrarea pe piaţa din Uniunea Europeană, unde majoritatea proiectelor de concesiune sau de parteneriat public-privat
s-au derulat până acum în special cu firme occidentale. Dacă pe piaţa comunitară grupul CCCC încă nu are proiecte, chinezii au reuşit totuşi să câştige un contract într-o ţară non-UE, Serbia, pentru construcţia unui pod.
„Avem o poziţie financiară solidă pentru a îndeplini nevoile de finanţare ale proiectului (Comarnic-Braşov – n.red.)“, a explicat Tan Lu.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
China Communications Construction Company (CCCC), constructorul controlat de statul chinez care s-a înscris în lupta pentru contractul de concesiune al autostrăzii Comarnic-Braşov, spune că este interesat şi de alte proiecte de infrastructură pe care statul român le are în plan.
„Da (suntem interesaţi de alte proiecte în concesiune ale statului român - n.red.). De fapt, suntem interesaţi de orice tip de proiect de infrastructură de transport“, a declarat pentru ZF Tan Lu, reprezentant al grupului chinez.
Dacă vor câştiga proiectul de concesiune al autostrăzii Comarnic-Braşov, chinezii de la CCCC îşi vor face practic intrarea pe piaţa din Uniunea Europeană, unde majoritatea proiectelor de