Cifra de afaceri a producătorului de bere Heineken România a urcat cu 13,2% în 2012, faţă de 2011, şi a atins anul trecut 1,18 miliarde de lei, a informat compania printr-un comunicat de presă.
Compania deţine o fabrică şi la Craiova, după ce a achiziţionat activele fostei fabrici de bere şi, implicit, brandul de bere Golden Brau.
„Pentru Heineken România, 2012 a fost încă un an cu realizări importante. Cifra de afaceri netă a companiei a atins 1,18 miliarde de lei în 2012, o creştere consistentă, cu 13,2% față de 2011, fiind generată de majorarea cu peste 5% a volumului de vânzări. Mărcile naționale cheie, Ciuc Premium, Bucegi, precum şi marca globală Heineken au înregistrat creşteri procentuale de două cifre, atât ca volum, cât şi ca valoare“, a declarat Onno Rombouts, director general al Heineken România.
Primii la radler
Heineken este prima companie care a produs radler-ul românesc. Compania susţine că este cel mai mare producător de bere din Europa şi al treilea din lume în ceea ce priveşte volumul.
Heineken deţine patru fabrici în România (în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş), în care lucrează 1.100 de angajaţi.
Cifra de afaceri a producătorului de bere Heineken România a urcat cu 13,2% în 2012, faţă de 2011, şi a atins anul trecut 1,18 miliarde de lei, a informat compania printr-un comunicat de presă.
Compania deţine o fabrică şi la Craiova, după ce a achiziţionat activele fostei fabrici de bere şi, implicit, brandul de bere Golden Brau.
„Pentru Heineken România, 2012 a fost încă un an cu realizări importante. Cifra de afaceri netă a companiei a atins 1,18 miliarde de lei în 2012, o creştere consistentă, cu 13,2% față de 2011, fiind generată de majorarea cu peste 5% a volumului de vânzări. Mărcile naționale cheie, Ciuc Premium, Bucegi, precum şi marca globală Heineken au înregistrat creşter