Ivatherm, singurul producator roman de dermocosmetice pe baza de apa termala Herculane, a lansat un nou magazin online, care ar putea genera anul acesta 15% din vanzari, potrivit Rucsandrei Hurezeanu, directorul general al companiei.
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
“Am decis sa lansam un nou magazin online, separat de site, pentru o vizibilitate mai mare si o accesibilitatea mai rapida. Comertul electronic este un segment care se dezvolta foarte mult in Romania si nu puteam lipsi”, spune Rucsandra Hurezeanu (foto).
Printre facilitatile oferite de noul magazin online se numara oferte speciale, transport gratuit pentru comenzile mai mari de 200 de lei sau livrare “door-to-door”.
Designul a fost realizat de Foxall Studio/Londra.
Potrivit Rucsandrei Hurezeanu, online-ul va genera anul acesta aproximativ 15% din totalul vanzarilor. Ivatherm a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 2 mil. euro, in crestere cu 11%. Pentru acest an, fondatoarea Ivatherm estimeaza un avans de 20% al afacerilor. Citeste si:Fondatoarea Ivatherm tinteste o crestere de 20% si ridica miza pe exporturiAntreprenoriat feminin: 4 povesti pe care trebuie sa le urmaresti - Luna femeilor la Start-Up Wall-StreetCARTEA SAPTAMANII: Blink - Cum sa iei decizii bune in 2 secunde [VIDEO]
Printre facilitatile oferite de noul magazin online se numara oferte speciale, transport gratuit pentru comenzile mai mari de 200 de lei sau livrare “door-to-door”.
Designul a fost realizat de Foxall Studio/Londra.
34% dintre romani cumpara online cosmetice/parfumuri, iar comertul electronic a afisat anul trecut o crestere de 38% fata de 2011, potrivit datelor furnizate de companie.
Cititi si Branduri ca