Datele preliminare ale anului 2012 arată cea mai ridicată valoare a volumului de afaceri cu asigurări de viaţă de la debutul crizei: 415 milioane euro. Este al treilea an consecutiv când piaţa asigurărilor de viaţă este în creştere.
Această creştere, spun specialiştii, vine de la apariţia unor noi produse inovate în timpul crizei, de la găsirea de noi modalităţi de distribuţie şi de vânzare a produselor de asigurare şi de la eforturile de informare a consumatorilor. Asigurările de sănătate au şi ele o tendinţa de creştere, dată de anunţata reformă în domeniu.
Invitaţi: Alin Baiescu, specialist în asigurări, Alex Roşca, redactor-şef, publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 5 martie 2013
Datele preliminare ale anului 2012 arată cea mai ridicată valoare a volumului de afaceri cu asigurări de viaţă de la debutul crizei: 415 milioane euro. Este al treilea an consecutiv când piaţa asigurărilor de viaţă este în creştere.
Această creştere, spun specialiştii, vine de la apariţia unor noi produse inovate în timpul crizei, de la găsirea de noi modalităţi de distribuţie şi de vânzare a produselor de asigurare şi de la eforturile de informare a consumatorilor. Asigurările de sănătate au şi ele o tendinţa de creştere, dată de anunţata reformă în domeniu.
Invitaţi: Alin Baiescu, specialist în asigurări, Alex Roşca, redactor-şef, publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 5 martie 2013