Dalkia Termo Iasi S.A. a devenit operatorul Serviciului Public de Termoficare al Municipiului Iasi pe 12 noiembrie 2012. Astfel, in urmatorii 20 de ani, Sistemul de Alimentare Centralizata cu Energie Termica in Iasi va fi exploatat de echipa noastra pe baza unui contract de performanta, de rezultate.
Pe langa respectarea celor 41 de indicatori de performanta tehnica si comerciala la care Dalkia Termo SA s-a angajat prin Contractul de Delegare a Serviciului Public incheiat cu Primaria Municipiului Iasi, principalele obiective sunt promovarea avantajelor sistemului centralizat si o relatie directa si permanenta cu clientii finali.
”In acest sens, societatea noastra a lansat oficial Centrul de Apel non-stop dedicat iesenilor, precum si o serie de servicii suplimentare, pe care le numim „dupa contor”, a spus Ana Maria Icătoiu, membru directoriat Dalkia Termo Iasi.
Centrul de Apel non-stop 0 800 800 123 (numar gratuit in orice retea de telefonie fixa sau mobila) permite oricarui client sa sune pentru a solicita informatii, a face reclamatii sau a solicita interventia echipelor noastre tehnice.
Centrul de Apel apartine societatii Apa Nova Ploiesti (membra a grupului Veolia Apa) si este localizat la Ploiesti, fiind vorba de aceeasi structura ce deserveste clientii Dalkia de la Ploiesti.
In momentul realizarii apelului, comunicarea codului de client operatorului ce preia telefonul constituie un mijloc de a accelera identificarea clientului apelant in baza de date; clientii ce suna la Centrul de Apel pot fi identificati si pe baza adresei de domiciliu complete.
Serviciile „dupa contor” sunt servicii pe care le oferim tuturor clientilor nostri chiar in zona lor de proprietate. Conform contractului de furnizare a energiei termice valabil la nivel national, responsabilitatea contractuala a furnizorului de termoficare se opreste la contor