Cresterea in comertul electronic este strans legata de incredere si siguranta. Este nevoie de timp pentru ca utilizatorii de Internet sa devina cumparatori in mediul online. In multe tari in curs de dezvoltare, cum inca este considerata Romania, consumatorii nu au o experienta de lunga durata in a face cumparaturi din catalog, un model care a functionat cu succes in alte tari din Vestul Europei de mai bine de 20 de ani.
Cumparatorii romani inca mai doresc sa vada produsul inainte de a se decide sa-l cumpere, considera, intr-un scurt interviu pentru Wall-Street.ro germanul Olaf Lausen, general manager new business development la Romtelecom. Clickshop este un magazin de comert electronic axat pe IT si electronice, detinut de Romtelecom.
Clickshop.ro a fost lansat in urma cu doi ani. Modelul de business al magazinului este diferit de al concurentei avand in vedere ca produsele nu se afla pe teritoriul Romaniei, ci sunt aduse la comanda din Germania.
Olaf Lausen va fi prezent la ecomTIM 2013, oferind informatii “la cald” despre viitoarele strategii ale companiei dar si tendinte in eCommerce. El va completa astfel o lista de peste 25 de speakeri de renume national si international.
Este greu sa faci estimari cu cat ar putea creste piata de comert online din Romania in 2013, singurul lucru sigur find ca “va creste puternic”.
„Cel mai probabil, comertul electronic mobil va inregistra urmatorul boom, datorita faptului ca numarul smartphone-urilor si al tabletelor de pe piata creste intr-un ritm mai mare decat piata comertului electronic. De exemplu, piata de comert electronic mobil din Marea Britanie a ajuns la aproximativ 20% din totalul vanzarilor online, ceea ce este extraordinar”, subliniaza Lausen.
Seful Clickshop (foto stanga) a subliniat ca magazinul beneficiaza si de aplicatie pentru iPad, in incercarea de a atrage cat ma