Mii de fani ai roş-albaştrilor ar fi vrut să fie, joi (ora 20.00, Pro TV, Digi Sport 1, Dolce Sport 1), pe „Arena Naţională“, însă au ratat această şansă, deoarece, în urma vânzării online, bişniţarii au pus mâna pe 10.000 din cele 37.000 de tichete.
Gigi Becali promite că, pe viitor, asemenea situaţii nu se vor repeta. De altfel, el are deja şi un plan în ceea ce priveşte distribuirea biletelor, în cazul în care Steaua va trece de Chelsea.
„Să dea Dumnezeu să ne calificăm, vom scoate la vânzare 20.000 de tichete online şi 30.000 la casele de bilete. Greşeala noastră pentru meciul cu Chelsea a fost că am permis achiziţionarea a câte patru bilete cu fiecare CNP. Trebuia să dăm câte două“, a spus finanţatorul Stelei la Realitatea TV.
Nu doar bişniţarii sunt de vină
Gigi Becali a încercat să justifice acest fiasco privind modul în care s-au dat biletele la Steaua – Chelsea, dând vina exclusiv pe bişniţari: „E inevitabilă specula la un astfel de meci. Se întâmplă aşa ceva peste tot în lume“.
Ce a „uitat“ latifundiarul să menţioneze e că planul său de a vinde 20.000 de bilete online şi 30.000 la case pare unul SF.
Asta deoarece, la partida cu Chelsea, s-au dat, într-adevăr, 37.000 de tichete online, însă vreo 15.000 au ajuns la sponsorii, prietenii şi rudele jucătorilor, în loc să ajungă la suporterii Stelei! Acesta a fost şi motivul pentru care nu s-a mai vândut niciun bilet la case, deşi, iniţial, clubul anunţase că tichetele se vor da în două etape: online şi la case.