La Mama, la aniversarea celor 14 ani, a lansat noile carduri de loialitate electronice care pot fi accesate prin intermediul aplicaţiei La Mama pentru smartphone, compania fiind prima din România care implementează acest sistem.
Cătălin Mahu a afirmat: "Am dorit să ne răsplatim clienţii pentru fidelitate, dar am realizat că portofelele ne sunt îngreunate şi îngroşate prea mult de asemenea carduri de plastic. Am decis să găsim o soluţie inteligentă, la îndemana oricui are un smartphone, uşor de utilizat şi totodată uşor de urmărit în cadrul companiei. Pe acest card, clienţii acumulează puncte la fiecare vizită in restaurante şi le pot folosi pentru a beneficia de produse, discounturi şi alte premii".
F. A. La Mama, la aniversarea celor 14 ani, a lansat noile carduri de loialitate electronice care pot fi accesate prin intermediul aplicaţiei La Mama pentru smartphone, compania fiind prima din România care implementează acest sistem.
Cătălin Mahu a afirmat: "Am dorit să ne răsplatim clienţii pentru fidelitate, dar am realizat că portofelele ne sunt îngreunate şi îngroşate prea mult de asemenea carduri de plastic. Am decis să găsim o soluţie inteligentă, la îndemana oricui are un smartphone, uşor de utilizat şi totodată uşor de urmărit în cadrul companiei. Pe acest card, clienţii acumulează puncte la fiecare vizită in restaurante şi le pot folosi pentru a beneficia de produse, discounturi şi alte premii".
F. A.