Sursa: Prahova.ph
Un adevăr descoperit de jurnalistul Cătălin Tolontan: în România, ziarul cu cel mai mare tiraj înregistrat la BRAT este săptămânalul Kaufland: 3,5 milioane de exemplare difuzate! Are 28 de pagini și prezintă, evident, reclame cu produsele din magazin.
Tolontan ironizează situația:
“Un editorial în săptămânalul Kaufland ar zdruncina guvernul. O investigație cîteva numere la rînd, l-ar dărîma. O campanie, ar schimba legile. E o glumă invidioasă, desigur. Vorba unui jurnalist american: ”Cînd o să văd primii corespondenți Google în Bagdad mai stăm de vorbă”.
O ironie într-o perioadă în care cel mai tare ziar este tabloidul Click!, care vinde 140.000 de ziare pe zi și în care cele mai mari performanțe ale unui titlu quality, România liberă, difuzează 25.000 de exemplare.
Articolul, la Cătălin Tolontan. Sursa: Prahova.ph
Un adevăr descoperit de jurnalistul Cătălin Tolontan: în România, ziarul cu cel mai mare tiraj înregistrat la BRAT este săptămânalul Kaufland: 3,5 milioane de exemplare difuzate! Are 28 de pagini și prezintă, evident, reclame cu produsele din magazin.
Tolontan ironizează situația:
“Un editorial în săptămânalul Kaufland ar zdruncina guvernul. O investigație cîteva numere la rînd, l-ar dărîma. O campanie, ar schimba legile. E o glumă invidioasă, desigur. Vorba unui jurnalist american: ”Cînd o să văd primii corespondenți Google în Bagdad mai stăm de vorbă”.
O ironie într-o perioadă în care cel mai tare ziar este tabloidul Click!, care vinde 140.000 de ziare pe zi și în care cele mai mari performanțe ale unui titlu quality, România liberă, difuzează 25.000 de exemplare.
Articolul, la Cătălin Tolontan.