Compania Trotter Restaurant, care opereaza lantul de restaurante La Mama si cafenelele Cafepedia, a raportat pentru 2012 o cifra de afaceri de peste 5 milioane de euro, iar pentru 2012 isi propune o crestere moderata de 10%.
Pentru lantul de restaurante, compania a lansat de curand un card de loialitate electronic, care poate fi accesat prin intermediul aplicatiei La Mama pentru smartphone.
“Pe acest card, clientii acumuleaza puncte la fiecare vizita in restaurante si le pot folosi pentru a beneficia de produse, discounturi si alte premii”, a spus Catalin Mahu, proprietarul Trotter Restaurant.
Aplicatia permite clientilor sa afle informatii despre promotiile din restaurante, produse, noutati, sa caute cea mai apropiata locatie La Mama si sa consulte meniul.
De la lansarea cardului, pe 27 februarie, au fost activate 600 de carduri in primele 5 zile, cu un trend crescator de 100 de carduri activate zilnic.
In prezent, Trotter Restaurant opereaza 9 restaurante La Mama (8 in Bucuresti si unul in Mamaia) si trei cafenele sub brandul Cafepedia (2 in Bucuresti si una in Iasi). La Mama numara aproximativ 400 angajati atat in restaurante cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul central. Restaurantele La Mama dispun in total de mai mult de 1.000 locuri la mese, deservind lunar peste 50.000 clienti. Compania Trotter Restaurant, care opereaza lantul de restaurante La Mama si cafenelele Cafepedia, a raportat pentru 2012 o cifra de afaceri de peste 5 milioane de euro, iar pentru 2012 isi propune o crestere moderata de 10%.
Pentru lantul de restaurante, compania a lansat de curand un card de loialitate electronic, care poate fi accesat prin intermediul aplicatiei La Mama pentru smartphone.
“Pe acest card, clientii acumuleaza puncte la fiecare vizita in restaurante si l