Elevii clasei I au în orar materia “ştiinţe naturale”, dar ei sunt introduşi în tainele ştiinţei încă de la grădiniţă. Curiozitatea şi dorinţa de a explora tot ce mişcă împrejur îi vor fi încurajate la grădiniţă. Aici, vor învăţa despre plante şi animale, cele cinci simţuri, dezvoltarea gândirii, activităţi sportive şi obiceiuri sănătoase. Înainte ca învăţătoarea să predea prima lecţie de ştiinte, copilul este deja învăţat de educatoare despre natură şi om. Introducerea este la nivel general, de cunoştinte care să îl ajute pe cel mic să înţeleagă mai bine lumea înconjurătoare, cu atât mai mult cu cât la această vârstă este plin de întrebări. Curiozitatea şi dorinţa de a explora tot ce mişcă împrejur îi vor fi încurajate la grădiniţă. Aici, vor învăţa despre: plante şi animale (natura este prima care îi stârneşte micuţului curiozitatea, aşa că va fi încântat să afle câte ceva despre ea, va învăţa cum să le recunoască, să le descrie şi să le îngrijească), cele cinci simţuri (gustul, mirosul, văzul, auzul şi simţul tactil îi sunt exploatate celui mic la maximum pentru a face cunoştinţă cu lumea înconjura-toare), dezvoltarea gândirii (puiul tău va învăţa să pună întrebări, să asculte, să oberve detalii şi să intreprindă mici experimente), activităţi sportive (copiii sunt adeseori duşi, în sezonul de primăvară sau toamnă, în parc sau în curtea grădiniţei pentru puţină mişcare, în acest fel, ei învaţă cât de importantă este dezvoltarea fizică prin exerciţii de gimnastică, alergare şi sporturi de echipă), obiceiuri sănătoase (cu siguranţă, prichindeii au învăţat de acasă regulile de igienă personală, dar la grădiniţă va aprofunda obiceiurile despre curăţenia proprie, dar şi a locului unde stau, spălatul pe dinţi şi ordonarea jucăriilor sunt primele pe listă). Elevii clasei I au în orar materia “ştiinţe naturale”, dar ei sunt introduşi în tainele ştiinţei încă de la grădiniţ