Operatorul de termoficare al orasului a lansat un centru de apel gratuit in caz de avarii si, odata cu acesta, o serie de abonamente pentru service. Pe langa dispeceratul non-stop cu apel gratuit la numarul 0 800 800 123, Dalkia Termo Iasi a deschis un fel de "asigurare" sub forma unui contract de abonament tip service de 3 tipuri: de 2, 4 sau 6 lei pe luna. Contractul cuprinde diferite servicii cum ar fi interventia tehnica pentru limitarea si izolarea defectiunilor si avariilor, inspectia si diagnoza anuala a starii tehnice la instalatii sau evaluarea anuala a consumului sezonului anterior de incalzire.
"Lansarea centrului de apel reprezinta parcurgerea unei etape importante in dialogul cu iesenii. Serviciul este cu numar gratuit si va inregistra toate interventiile in cazul problemelor aparute la instalatii. Serviciile dupa contor sunt servicii pe care le oferim tuturor clientilor nostri chiar in zona lor de proprietate. Conform contractului de furnizare a energiei termice valabil la nivel national, responsabilitatea contractuala a furnizorului de termoficare se opreste la contor, la bransament. Trebuie sa ajungem dincolo de contor, trebuie sa ajungem in casele oamenilor, sa vedem ce merge si ce nu merge", spune Gilles Humbert, director general Dalkia Romania.
Orice client al sistemului centralizat de incalzire are dreptul sa solicite o singura data serviciile de urgenta gratuite. In urmatoarele cazuri, clientii Dalkia Termo Iasi vor fi nevoiti sa incheie un abonament tip service sau sa plateasca contravaloarea serviciilor. Oficialii operatorului au anuntat ca doar costurile materialelor mari folosite la remedierea avariilor vor fi suportate de clienti.
Operatorul de termoficare al orasului a lansat un centru de apel gratuit in caz de avarii si, odata cu acesta, o serie de abonamente pentru service. Pe langa dispeceratul no