Drumurile naţionale din judeţ arartă ca după război la ieşirea din iarnă, însă drumarii promit lucrări imediate. Judeţul Botoşani are peste 400 de kilometri de drum naţional, depăşiţi tehnic în totalitate, întrucât nu s-au făcut modernizări de zeci de ani. Mai mult decât atât, tronsonul de 35 kilometri Rădăuţi Prut-Manoleasa este singurul de acest rang neasfaltat din ţară.
Ultimele măsurători ale administratorilor drumurilor arată că în prezent gropile ar totaliza aproape 2.500 de metri pătraţi.
Ovidiu Laicu, directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Iaşi, susţine că vor fi efectuate lucrări de acoperire a porţiunilor decopertate în zonele Darabani, Săveni, Dorohoi cu 1.500 de tone de mixturi deţinute în stoc de instituţie. În prezent se desfăşoară licitaţie pentru achiziţia a 4.000 de tone de mixturi, ce vor fi folosite pentru lucrări de peticire şi covoare asfaltice.
Potrivit estimărilor reprezentanţilor DRDP Iaşi, dacă licitaţia nu va fi contestată, lucrările ar putea demara în două săptămâni.
Drumurile naţionale din judeţ arartă ca după război la ieşirea din iarnă, însă drumarii promit lucrări imediate. Judeţul Botoşani are peste 400 de kilometri de drum naţional, depăşiţi tehnic în totalitate, întrucât nu s-au făcut modernizări de zeci de ani. Mai mult decât atât, tronsonul de 35 kilometri Rădăuţi Prut-Manoleasa este singurul de acest rang neasfaltat din ţară.
Ultimele măsurători ale administratorilor drumurilor arată că în prezent gropile ar totaliza aproape 2.500 de metri pătraţi.
Ovidiu Laicu, directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Iaşi, susţine că vor fi efectuate lucrări de acoperire a porţiunilor decopertate în zonele Darabani, Săveni, Dorohoi cu 1.500 de tone de mixturi deţinute în stoc de instituţie. În prezent se desfăşoară licitaţie pentru achiziţia a 4.000 de tone de mixturi