Într-un singur an, Dacia a lansat pe piaţă 6 modele: Lodgy, Dokker, Logan, Sandero, Sandero Stepway, iar acum, la Geneva, Logan MCV, devenind marca cu cea mai tînără gamă din Europa.
Pînă la Geneva, mulţi spuneau că MCV nu se va mai numi aşa. Alţii se întrebau retoric care ar mai fi rostul breakul -ului pe piaţă din moment ce Dacia şi-a completat gama anul trecut cu două noi modele Lodgy şi Dokker. Primul este disponibil în două variante, cu 5 şi 7 locuri, iar cel de-al doilea are o utilitate mixtă, atît pentru cea personală, cît şi pentru cea profesională.
Francezii de la Dacia spun că MCV-ul face parte din universul vehiculelor spaţioase şi practice, iar că acest model a devenit o ofertă complementară. Tot ei au precizat că au produs o maşină care are o mare capacitate de încărcare, dar ce poate fi folosită atît în mediul urban, dar şi în cazul călătoriilor mai lungi.
Aceasta a fost explicaţia pe care francezii au dat-o în faţa jurnaliştilor din toată lumea, acreditaţi la Salonul Auto de la Geneva şi care au populat ieri de dimineaţă standul Daciei timp de 15 minute. La început un pic de dans cu fete şi băieţi. Nu interesa pe nimeni! Important era însă ce se se afla sub cele trei imense cearceafuri.
Prima informaţie interesantă. 8.990 de euro, preţul de pornire pentru Franţa. România trebuie să mai aştepte, dar poate fi comandată începînd cu aprilie.
Debut în 2006
A apărut pentru prima oară în 2006. Logan MCV sau Break-ul aşa cum s-au obişnuit românii să-l numească, întregeşte gama Dacia care a început să-şi schimbe complet look-ul încă de anul trecut, atunci cînd au fost lansate noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway.
Dacă adaugăm Lodgy şi Docker, Dacia are în acest moment cea mai tînără gamă de modele din Europa! Acum nu va mai exista break-ul cu 7 locuri, ci doar pentru 5 persoane. Un break spaţios, extrem de încăpător ş