Bill Aulet şi Ken Morse, profesori la Martin Trust Center for MIT Entrepreneurship, vor fi prezenţi luna aceasta, la Bucureşti, pentru a susţine cursuri pe teme de marketing şi strategii de vânzări globale, în cadrul Business Mentoring Program (BMP). Business Mentoring Program este un program de training intensiv a cărui curriculă este gândită la nivelul de complexitate şi exigenţă corespunzător unui MBA şi care se desfăşoară pe parcursul a 4 luni. Programul se adresează executivilor, top managerilor, antreprenorilor şi intraprenorilor care se confruntă cu gestionarea unui business într-un context economic incert şi nefavorabil. Profesorii străini care predau la Bucureşti cursurile din cadrul Business Mentoring Program fac parte din elita unor renumite centre de învăţământ, precum MIT şi INSEAD, oferind o pregătire competitivă, o oportunitate, dar şi o provocare pentru acei specialişti foarte ocupaţi care doresc să salveze timp şi resurse.
Profesionalismul mentorilor şi imediata aplicabilitate a informaţiilor oferite de către aceştia fac din Business Mentoring Program atât un element de dezvoltare, cât şi de retenţie a unui angajat.
"Business Mentoring Program trebuie privit ca un beneficiu, şi nu ca o investiţie pentru un angajator. Absolvenţilor acestui mini MBA li se deschid noi orizonturi, au posibilitatea de a face schimb de experienţă cu manageri din alte industrii, ceea ce îi ajută să-şi dezvolte abilităţile manageriale şi să îşi creeze un networking vast" susţine Péter Barta, CEO al Fundaţiei Post-Privatizare şi cel care a adus programul în România.
Ediţia 2013 a Business Mentoring Program va fi deschisă de către Bill Aulet, Managing Director al Martin Trust Center for MIT Entrepreneurship cu un seminar de marketing programat pentru zilele de 14-15 martie. Printre subiectele şi studiile de caz abordate pe parcursul celor două zile de curs