Vânzările Henkel au crescut, anul trecut, până la valoarea de 16,510 miliarde euro, ceea ce înseamnă o creştere de 5,8% faţă de perioada anterioară, informează un comunicat de presă.
Vânzările au crescut cu aproximativ 3,8%, atât valoric cât şi din punctul de vedere al volumului.
"Toate cele trei divizii ale companiei au contribuit la creşterea organică a vânzărilor şi şi-au consolidat şi îmbunătăţit poziţiile pe pieţele relevante. Laundry & Home Care a raportat o creştere organică a vânzărilor de cca 4,7%, Adhesive Technologies de cca 3,6% şi Beauty Care de 3,1%", se arată în comunicat.
Profitul operaţional ajustat a fost de 2,335 miliarde euro, înregistrând un plus de 15,1% faţă de nivelul anului anterior, şi anume 2,029 miliarde euro.
Profitul operaţional raportat (EBIT) a fost de 2,199 miliarde euro, comparativ cu 1,765 miliarde euro în anul precedent.
F. A. Vânzările Henkel au crescut, anul trecut, până la valoarea de 16,510 miliarde euro, ceea ce înseamnă o creştere de 5,8% faţă de perioada anterioară, informează un comunicat de presă.
Vânzările au crescut cu aproximativ 3,8%, atât valoric cât şi din punctul de vedere al volumului.
"Toate cele trei divizii ale companiei au contribuit la creşterea organică a vânzărilor şi şi-au consolidat şi îmbunătăţit poziţiile pe pieţele relevante. Laundry & Home Care a raportat o creştere organică a vânzărilor de cca 4,7%, Adhesive Technologies de cca 3,6% şi Beauty Care de 3,1%", se arată în comunicat.
Profitul operaţional ajustat a fost de 2,335 miliarde euro, înregistrând un plus de 15,1% faţă de nivelul anului anterior, şi anume 2,029 miliarde euro.
Profitul operaţional raportat (EBIT) a fost de 2,199 miliarde euro, comparativ cu 1,765 miliarde euro în anul precedent.
F. A.