Pe principiul că „mai puţin înseamnă mai mult“, o firmă din Ploieşti are, pentru de 8 Martie, propuneri luxoase şi valoroase, la propriu. Toate au în comun aurul
Monede şi lingouri de aur de 24 de karate, ciocolată belgiană împachetată sub formă de lingou şi şampanie cu foiţă de aur comestibilă, într-o cutie-lingou, este oferta restrictivă, dar extrem de valoroasă, a singurei firme din Ploieşti care a „atacat“ această piaţă, foarte pe placul doamnelor.
Iar raţiunea pare să nu fi dat greş. Afacerile cu daruri sunt într-o continuă adaptare la piaţă, iar ideile importate de „afară“ au o rată incertă de succes pentru că se adresează unor clienţi cu un buget şi mentalităţi diferite. Cu toate acestea, primii cumpărători au apărut imediat. În mod surprinzător, aceştia au fost femei, dar şi firme interesate de cadouri originale şi luxoase pentru partenerii VIP.
„Noi suntem obişnuiţi să dăruim ceva foarte mare, cât mai frumos împachetat, dar fără utilitate şi, deseori, fără valoare. De multe ori, chinezării sau bibelouri inutile. Atunci când m-am orientat către acest domeniu m-am gândit şi să schimb ceva, să învăţ oamenii să ofere un cadou atât frumos cât şi valoros. Aurul este o valoare în sine, care nu-şi pierde, ba chiar îşi creşte preţul în timp“, spune Stelică Stanciu, administratorul firmei, vorbind despre cadourile sub formă de lingouri şi monede de aur.
Pasionat de foarte mulţi ani de metalele preţioase, bărbatul s-a lovit de birocraţia din România încă de la startul afacerii. Pentru că vinde aur şi argint, doar aprobările necesare pentru acestea, dar şi actele pentru desfăşurarea de operaţiuni accizabile cu ciocolată şi şampanie au durat 6 luni.
Cel mai repede a mers cu partenerii de afară de la care importă şampania cu foiţă de aur şi ciocolata belgiană învelită luxos, în ambalaje aurii care imită perfect delicateţea unui lingou autenti