Cum isi promoveaza Mihai Bendeac noua productie,“Teatru TV”. Pregatiri intense pentru finala Eurovision. Cererea de anulare a deciziei CNA privind retragerea licentei OTV, amanata. “Un editorial în săptămînalul Kaufland ar zdruncina guvernul”. Compania media “Tribune” cauta un singur cumparator pentru ziarele sale. RDS: “Nu suntem obligati sa avem toate canalele din lista must carry”.Acestea sunt titlurile Revistei presei despre presa din 7 martie.
Tolontan: “Un editorial in saptamanalul Kaufland ar zdruncina guvernul”. Jurnalistul Catalin Tolontan scrie despre recentele cifre BRAT care reusesc sa contureze situatia presei mai bine decat “ o poate istorisi subiectivitatea interesata si amara din noi”. Tolontan constata cum ziarul din Romania cu cel mai mare tiraj inregistrat la BRAT este saptamanalul Kaufland. Practic, “ziarul” Kaufland este brosura hipermarketului care are 28 de pagini si contine reclame ale produselor acestuia. Kaufland difuzeaza brosura in 3,5 milioane de exemplare, in timp ce Romania Libera, cel mai vandut ziar politic de calitate, difuzeaza 25.000 de exemplare. Ironic, Tolontan semnaleaza ca “Un editorial in saptamanalul Kaufland ar zdruncina guvernul. O investigatie cateva numere la rand, l-ar darama. O campanie, ar schimba legile.”
Libertatea: Cum isi promoveaza Mihai Bendeac noua productie, “Teatru TV”. Mihai Bendeac a realizat un promo prin care vrea sa atraga cat mai multi telespectatori pentru noua sa productie de la Antena 1, Teatru TV. “Asezati-va comod. Teatrul revine in primetime la TV. Sa te impaci cu soacra! Veti imparti aceeasi canapea. Comedia e cea mai buna alegere”, este mesajul lui Bendeac.
Realitatea: Pregatiri intense pentru finala Eurovision. Incepand de miercuri, studioul 3 al Televiziunii Romane va gazdui repetitiile zilnice ale concurentilor Eurovision. Echipa TVR lucreaza, in acelasi timp, la reeditare