Dacia a deschis ieri Salonul Auto Geneva 2013 cu o lansare pe cât de aşteptată, pe atât de... surprinzătoare. În cadrul unui eveniment la care au participat mai bine de o sută de jurnalişti din toată lumea, oficialii Renault au arătat “faoea” noii Dacii break, care vine să înlocuiască Loganul MCV. Dacia a deschis ieri Salonul Auto Geneva 2013 cu o lansare pe cât de aşteptată, pe atât de... surprinzătoare. În cadrul unui eveniment la care au participat mai bine de o sută de jurnalişti din toată lumea, oficialii Renault au arătat “faoea” noii Dacii break, care vine să înlocuiască Loganul MCV.
Aspectul deja bătrânului MCV - lansat în 2006 şi cumpărat de 380.000 de clienţi din 40 de ţări - este înlocuit cu o imagine modernă, specifică autoturismelor, fără ca spaţiul interior să fie sacrificat. Noul break Logan, fabricat la Mioveni, e cu 2 cm mai lung, ajungând la 4,49 de metri, şi plusează puternic la capitolul design: are o siluetă fluidă, care inspiră robusteţe, dar mai ales eleganţă. Pentru noul model s-a renunţat la două din cele şapte locuri c â t e avea vechiul MCV, spaţiul rămânând un mare atu, la fel şi portbagajul, cu un volum de 573 de litri, ce oferă posibilitatea de a încărca obiecte de până la 2,7 m lungime. Automobilul e destinat persoanelor care au nevoie de mult spaţiu de încărcare, de o maşină confortabilă, pretabilă la călătoriile lungi. Consumul este foarte mic, de numai 3,8 l/100 km, în cazul motorizărilor Diesel.
Printre dotările disponibile în serie, încă de la primul nivel de echipare, se numără sistemul de control al stabilităţii ESP, direcţia asistată, airbagurile laterale şi bancheta rabatabilă 1/3-2/3 (în toate ţările de comercializare). Noul Logan MCV oferă o gamă largă de echipamente: sistemul multimedia MEDIA NAV, limitatorul/ regulatorul de viteză, asistenţă la parcarea cu spatele şi funcţia Eco mode. Noile motorizări pe benzină T