Gigantul Google dorește să fructifice la maximum potențialul motorului său de căutare și mai ales să își mențină dominația în mediul online. Cel mai fierbinte canal pe care Google vrea să conteze este cel al comerțului online, domeniu în care activează cu succes Amazon și eBay. Ambiția Google este de a veni cu un serviciu ce presupune livrarea în aceeași zi a produselor achiziționate online.
De câteva săptămâni, Google testează cu retailerii un serviciu cu livrare în aceeași zi, aceasta fiind ultima mutare a celui mai mare motor de căutare pe internet din lume pe calea bătută de Amazon.com, transmite Reuters.
Google Shopping Express ajută magazinele locale de retail să își vândă produsele online și să aibă livrarea acestora către cumpărători în aceeași zi, potrivit unei persoane familiare cu testele derulate de companie.
Google va angaja terțe părți, cum ar fi curierii, să ridice produsele de la magazinele locale și să le livreze către cumpărători. Nici magazinele și nici Google nu se vor ocupa de livrări, a explicat sursa citată sub condiția anonimatului, întrucât serviciul este încă într-o fază timpurie de dezvoltare.
Tom Fallows, director de produs în cadrul Google cu o experiență de peste un deceniu în comețul online, conduce Google Shopping Express. Testul se concentrează pe San Francisco Bay Area și a demarat de cel mult o lună, a adăugat persoana.
Google nu s-a decis încă cum să taxeze acest serviciu. Se ia în considerare o taxă anuală de subscripție, similară cu Amazon, care taxează cu 79 dolari pe an pentru un serviciu cu livrare în două zile a multor produse achiziționate de pe Amazon.com. Co toate acestea, Google ar putea de asemenea să perceapă o mică taxă la fiecare cumpărătură prin acest serviciu, a mai spus sursa apropiată testelor.
Google Shopping Express este ultimul semnal că Google își extinde ramificațiile d