Relailerul de imbracaminte american J.C. Penney are o abordare interesanta privind felul in care le da de stire angajatilor ca sunt pe punctul sa fie concediati. Acestia sunt impartiti pe categorii si primesc tricouri de culori diferite, in functie de performanta la locul de munca, sustin surse din interiorul companiei, citate de Business Insider.
Sefii J.C. Penney au infiintat trei categorii, carora le-a repartizat cate o culoare: rosu – pentru cei care urmeaza sa fie disponibilizati, galben – pentru cei care trebuie sa inceapa sa tina pasul daca vor sa mai ramana in firma si verde – culoarea purtata de cei care nu sunt in pericol sa fie dati afara.
Potrivit acelorasi surse, nici managerii de magazine, cei care trebuie sa faca “etichetarea” propriu-zisa, nu sunt prea fericiti cu pozitia in care au fost pusi. "Trebuie sa ne evaluam in acest mod intreaga echipa, nu doar pe membrii acesteia", se plange unul dintre sefii de magazin, care a dorit sa ramana anonim.
Integral pe incont.ro
Foto: womenofhr.com Tag-uri: firma, culori, angajati
Relailerul de imbracaminte american J.C. Penney are o abordare interesanta privind felul in care le da de stire angajatilor ca sunt pe punctul sa fie concediati. Acestia sunt impartiti pe categorii si primesc tricouri de culori diferite, in functie de performanta la locul de munca, sustin surse din interiorul companiei, citate de Business Insider.
Sefii J.C. Penney au infiintat trei categorii, carora le-a repartizat cate o culoare: rosu – pentru cei care urmeaza sa fie disponibilizati, galben – pentru cei care trebuie sa inceapa sa tina pasul daca vor sa mai ramana in firma si verde – culoarea purtata de cei care nu sunt in pericol sa fie dati afara.
Potrivit acelorasi surse, nici managerii de magazine, cei care trebuie sa faca “etichetarea” propriu-zisa, nu sunt prea fericiti cu pozitia