Numărul absenţelor s-a menţinut la cote alarmante şi în ianuarie. Datele prezentate de Mihaela Huncă, inspector şcolar general, arată că s-au înregistrat 114.637 de absenţe, dintre care 44.357 motivate. Ţinând cont de numărul total al elevilor, respectiv 62.086, rezultă o valoare medie de aproximativ două absenţe pe elev. În învăţământul liceal s-au înregistrat 66.869 de absenţe, în învăţământul gimnazial 37.332, iar în ciclul primar 9.303. La forma de învăţământ liceal seral, frecvenţă redusă şi fără frecvenţă s-au totalizat 1.133 de absenţe.
Mihaela Huncă a declarat că numărul mare al elevilor care au lipsit de la ore poate fi explicat şi prin prisma condiţiilor meteorologice, în judeţ fiind 7.000 de elevi navetişti.
În semestrul I, numărul absenţelor a fost de 526.160, din care 196.647 motivate.
Mulţi elevi spun că programul şcolar încărcat, programa stufoasă, atitudinea rigidă a unor profesori şi teama de notele mici sunt printre motivele pentru care lipsesc de la ore.
Numărul absenţelor s-a menţinut la cote alarmante şi în ianuarie. Datele prezentate de Mihaela Huncă, inspector şcolar general, arată că s-au înregistrat 114.637 de absenţe, dintre care 44.357 motivate. Ţinând cont de numărul total al elevilor, respectiv 62.086, rezultă o valoare medie de aproximativ două absenţe pe elev. În învăţământul liceal s-au înregistrat 66.869 de absenţe, în învăţământul gimnazial 37.332, iar în ciclul primar 9.303. La forma de învăţământ liceal seral, frecvenţă redusă şi fără frecvenţă s-au totalizat 1.133 de absenţe.
Mihaela Huncă a declarat că numărul mare al elevilor care au lipsit de la ore poate fi explicat şi prin prisma condiţiilor meteorologice, în judeţ fiind 7.000 de elevi navetişti.
În semestrul I, numărul absenţelor a fost de 526.160, din care 196.647 motivate.
Mulţi elevi spun că programul şcolar încărcat, programa