- Social - nr. 46 / 7 Martie, 2013 Un top de pe internet le claseaza pe Ioana Dragan, Violeta Andrei, Maria Ploae, Ioana Pavelescu, Emilia Dobrin, Teodora Mares, Elena Albu, Reka Nagy, Rodica Muresan drept cele mai frumoase actrite ale cinematografiei. La intrebarea "Ce preferati, filmul sau teatrul?”, o alta frumoasa care nu poate fi ignorata de specialisti, Marina Procopie, raspunde "primul”- in ceea ce ma priveste, recunosc, intotdeauna am facut clasificari dupa cum "da” un chip pe ecran. De exemplu, pentru "Adela” dupa Ibraileanu, a fost aleasa rusoaica pe jumatate pe care tocmai am amintit-o, desi Diana Gheorghian si Manuela Harabor au fost si ele la acel casting, totusi Mircea Veroiu a dorit-o pe Marina Procopie, fiindca era deja studenta, ajunsa oarecum la maturitate, in ciuda faptului ca a folosit alta voce, ca si Sergiu Nicolaescu in "Orient Express”, care i-a folosit, de asemenea, doar chipul si trupul, in realitate Marina fiind o persoana extrem de vitala, mult mai departe decat delicata din filme, raspunzand la scrisorile admiratorilor si imprietenindu-se cu ei in acelasi fel ca si Oana Sarbu, invitandu-i chiar acasa. Teodora Mares si-ar fi dorit sa lucreze cu Mircea Daneliuc, afirmand ca "nu sunt ingenua, nu sunt ce par a fi, sunt o dura”, facand cel mai bun rol pe scena in inversul a ceea ce-i place, in "Iubiri interzise”, o lesbiana indragostita de o japoneza (afirmand ca detesta relatiile dintre doua persoane de acelasi sex), recunoscand ca s-a inspirat pentru rol din scrisorile celei mai mari admiratoare a ei, fiind foarte greu sa ne imaginam cum "cea mai si cea mai frumoasa” nu este ea cea admirata. Violeta Andrei, asa cum stiti, a fost interzisa in regimul comunist fiindca era prea frumoasa, si la chip, si la trup, si o umbrea pe... sotia dictatorului, Ioana Dragan remarcandu-se in comedia "BD la munte si la mare”, Maria Ploae a jucat exclusiv dra