Un call center dedicat pacienţilor cu afecţiuni hepatice va funcţiona după data de 15 martie, la tarif normal, au anunţat reprezentanţii Asociaţiei Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice din România (APAH-RO) şi ai Alianţei Pacienţilor Cronici din România (APCR).
Tot de joi a început o nouă ediţie a campaniei tematice „Ziua Mamei cu Hepatită”, care se derulează pe tot parcursul lunii martie în mai multe regiuni ale ţării.
De luni până vineri, în intervalul orar 10.00 – 16.00, un operator va fi la dipoziţia apelantului, oferindu-i sfaturi şi informaţii utile, în limita competenţelor sale. Când operatorul consideră că întrebarea şi nevoia interlocutorului necesită ajutor specializat sau un răspuns laborios, ce nu pot fi oferite imediat, problemele ridicate telefonic vor fi direcţionate în timp util către medicii şi specialiştii cu care colaborează organizaţia APAH-RO, astfel încât apelantul să primească răspunsul corect în maxim 72 de ore.
În afara intervalului orar specificat, apelurile vor fi înregistrate, urmând ca operatorul să contacteze pacientul în cel mai scurt timp. Însă, cu condiția ca apelantul să-și lase pe înregistrare numele și numărul de telefon, pe lângă întrebarea la care caută un răspuns corect.
“Call Center e important pentru dirijarea pacientului în primii paşi în lupta cu boala, pentru informarea lui cu privire la drepturile şi obligaţiile pe care le are. Ne dorim, de asemenea, să ataşăm acestui call center şi un telverde pentru populaţia rurală care trăieşte la limita subzistenţei şi care nu- şi permite nici măcar un apel cu tarif normal”, a declarat Cezar Irimia, preşedintele APCR.
Un call center dedicat pacienţilor cu afecţiuni hepatice va funcţiona după data de 15 martie, la tarif normal, au anunţat reprezentanţii Asociaţiei Pacienţilor cu Afecţiuni Hepatice din România (APAH-RO) şi ai Alianţ